Med andre ord – briller kan bidra til å fremheve personlighetstrekk, samtidig som de kan si noe om hvordan en person ønsker å fremstå. Butikksjefen forteller at de fleste likevel ikke er så opptatt av trender og siste mote som av kvalitet, farge og selvsagt – pris. Hennes jobb er å veilede. Å lytte til kunden er noe av det viktigste hun gjør i sin arbeidshverdag.
– En forsiktig person som overkjøres av en ivrig selger vil ikke få en god opplevelse. Jeg foretrekker å føle meg frem i harmoni med kunden og lande på den perfekte brillen for akkurat han eller henne, sier hun.
ÆRLIG TILBAKEMELDING
Samtidig lover den erfarne butikksjefen full ærlighet.
– Hos oss får du en ærlig tilbakemelding basert på faglige avveininger. Våre innspill vil alltid være oppriktige, noe de fleste av kundene våre setter stor pris på. De vil gjerne være med på reisen, men med oss i førersetet, smiler hun. Kanskje fordi hun har et radarblikk når det gjelder ansiktsform, høyden på kinnben og pupilleavstand som er de færreste forunt.
- Nylig lanserer Bekkestua Optikk det splitter nye konseptet «Brillestylist». Da settes det av god tid til en faglig og kostnadsfri konsultasjon på tomannshånd. Du kan booke deg inn på en kostnadsfri time her.